vineri, 30 aprilie 2010

Crosul Tineretului

Primaria Comunei Dobrun

Organizeaza duminica 2 mai orele 15:00

Crosul Tineretului Editia I

Concurs organizat pe 3 categorii de varsta:

Fete(peste 12 ani),Baieti(12-15 ani), Baieti (peste 15 ani).

Participantii pot fi atat din comuna Dobrun cat si din comunele invecinate.

Concurs cu premii!

Traseul : Padurea Ciupuria – Primaria Dobrun

Inscrierile se fac inclusiv pana duminica 2 mai, orele 14:00

Persoane de contact: Barcan Costin Rosca Liviu.

Incepand cu orele 17:00 va invitam la Hora Satului.

Va asteptam.

Costi Barcan


Un comentariu:

  1. Buna ziua
    Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Program liga 1.
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este iacob_ctin@yahoo.com).
    O zi buna va doresc

    RăspundețiȘtergere